Általános szerződési feltételek:
1. Árak és szolgáltatások
A honlapon és egyéb tájékoztató anyagokban megjelenített árak, a hotel által megadott tájékoztató jellegű szállás- és szolgáltatásárak.A vendégre azonban a voucherben, vagy megerősítésben kapott ár vonatkozik.A voucheren szereplő árak és szolgáltatások képezik a szerződés feltételeit. A szállásadó Vis Major esetén jogosult az általa megadott feltételeket megváltoztatni.
2. Lemondás vendég által
A vendég jogosult a leírt feltételekkel az érkezés előtt bármikor lemondani a foglalást. A lemondást kérjük küldje el emailben a hotel@tengerdi.hu címre. A lemondás időpontját az email elküldésének ideje határozza meg.
Nagyobb csoportok lemondása esetén egyedi lemondási díj egyeztethető.
A szálláshely (szállásadó) az alábbi esetekben nem számol fel lemondási díjat a vendég részére: családon belüli haláleset; a vendég, vagy hozzátartozója kórházi ápolásra szorul; súlyos betegség esetén; katonai behívás esetén; természeti katasztrófa esetén. A fenti esetek bármelyikének bekövetkezése után legkésőbb 3 napon belül a vendég köteles értesíteni a szállásadót írásos formában, és írásban igazolnia kell eset megtörténtét.
3. Érvényesség
Az Általános Szerződési Feltételek a foglalás és a voucher elválaszthatatlan részét képezik.
VIKTOR BOR-
és VENDÉGHÁZ ****
FOGLALÁSI
FELTÉTELEK
· Szolgáltató: Tengerdi
Kft., Balatonmáriafürdő, Vilma u.9. (a.sz.: 11238546-2-14)
· Szálláshelyek: Viktor Bor-
és Vendégház ****
·
· A foglalási feltételek a
hatályos jogszabályokkal harmonizálnak.
· A szolgáltató jelen
foglalási feltételeken kívül egyedi, írásbeli megállapodást is köthet
vendéggel, szállásközvetítővel.
· Szobafoglalás kizárólag az
ajánlatkérő írásbeli visszaigazolása alapján kerül előzetes foglalás státuszba.
· Az előzetes foglalás csak
a beérkezett – az árajánlatban szereplő – foglaló beérkezésekor válik
véglegessé. A foglaló utalása 30 napon belüli érkezés esetén 2 napon, 30 napon
kívüli érkezés esetén 3 napon belül szükséges – a szolgáltató eddig az
időintervallumig tartja az előzetesen lefoglalt programot.
· Ha egy adott programra
több ajánlat foglalója érkezik a szolgáltató bankszámlájára, a foglalás
véglegesítésekor a kronológiai sorrend a döntő. Egyszerre érkezett foglaló
esetében a szolgáltató döntése alapján válik véglegessé az adott foglalás. Ez
esetben a nem véglegesített foglalót utaló vendégnek a szolgáltató átfoglalási
díj nélkül más programot ajánl fel – ha ez a foglaló vendégnek nem elfogadható,
a szolgáltató a foglaló teljes összegét kettő munkanapon belül visszautalja.
· Véglegesített foglalás
lehetőség szerinti más dátumra vagy programra való változtatása átfoglalási díj
ellenében lehetséges. A díj mértéke a mindenkori árlistában szerepel.
· A vendégnek lehetősége van
maga helyett plusz díj fizetése nélkül a foglalt programmal megegyező
feltételekkel más személyt/személyeket küldeni – ebben az esetben a vendég ezt
írásban köteles jelezni a szolgáltató felé.
· Ha a vendég – a saját
érdekkörében tartozó okból - a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen
elhagyja a szobát, a szolgáltató jogosult az előzetesen kiadott és elfogadott szolgáltatás
teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a szolgáltató jogosult
újra értékesíteni.
· A szolgáltató leány- és
legénybúcsús csoportokat nem fogad.
· A szolgáltató az árait
előzetes bejelentés nélkül bármikor jogosult szabadon megváltoztatni,
természetesen azzal, hogy ez nem vonatkozik azon árakra, amelyeket a szerződő
fél kérésére adott árajánlatában már kiajánlott.
· A szolgáltató fenntartja
magának a jogot, hogy jogszabályi változás esetén a többletterheket előzetes
értesítés nélkül áthárítsa a vendégre.
· A szolgáltató fenntarja
magának a jogot, hogy technikai vagy egyéb hiba esetén a kiküldött árajánlatot
24 órán belül megváltoztassa.
· A szolgáltató kérhet a
vendég érkezésekor a lefoglalt programra depositot. (Hitelkártya garancia,
egyéb deposit eszköz).
· Check in: 14:00 órától,
check out: 10:00-ig. Felár ellenében a szolgáltató beleegyezése esetén
lehetséges a korai érkezés és késői elutazás is.
· A vendég köteles betartani
a tűzvédelmi szabályokat. Tilos helyen történő dohányzás vagy tűzhasználat
esetén történő tűzoltósági kivonulás költségét a riasztást okozó vendég köteles
a kivonulás költségét megtéríteni.
· A nem megfelelő
viselkedés, mentális, testi, hygéniai vagy egyéb állapot esetén a szolgáltató jogosult
a programot megszakítani, a szolgáltató jelzésére a vendég a teljes program
megtérítése mellett köteles a szálláshelyet elhagyni.
· A vendég az általa okozott
károkért teljes mértékben felel, kiskorú esetén a szülő (gondviselő) a felelős.
· Háziállat a szálláshelyek területére
az alábbiak szerint vihető be:
-
alapfeltétel a szobatisztaság vagy kalitka
-
a háziállat után az érvényes árlista alapján felár fizetendő
-
az esetleges károkozásért és piszkításért az állat
tulajdonosa (vezetője) felel
Foglalás visszamondása:
1. 30 napon belüli érkezés visszamondása esetén:
-
7-30 nappal az érkezés előtt történő
visszamondás esetén az utalt foglaló elveszik
-
7 napon belüli visszamondás esetén a
vendég köteles a teljes programot megtéríteni
2. 30 napon kívüli érkezés visszamondása esetén:
-
az érkezés előtt 90 napon
kívül történő
visszamondás esetén az utalt foglalót a szolgáltató 10 000 Ft levonása
után 2 munkanapon belül visszautalja a foglalót küldő vendégnek
-
60-90 nappal az érkezés előtt történő
visszamondás esetén az utalt foglaló 50 %-át a szolgáltató 2 munkanapon belül
visszautalja
-
30-60 nappal az érkezés előtt történő
visszamondás esetén az utalt foglaló 33,3 %-át a szolgáltató 2 munkanapon belül
visszautalja
-
30 napon belüli érkezés
visszamondása esetén:
o 7-30 nappal az érkezés
előtt történő visszamondás esetén az utalt foglaló elveszik
o 7 napon belüli
visszamondás esetén a vendég köteles a teljes programot megtéríteni
Balatonmáriafürdő, 2020.01.01.
Tisztelt Vendégeink!
Értesítünk minden kedves Vendégünket, hogy természetesen mi is
folyamatosan figyelemmel kísérjük és ennek megfelelően kezeljük a
jelenleg kialakult helyzetet. Tájékoztatjuk Önöket, hogy a COVID-19
járványra, mint vis maior okra alapított lemondást kizárólag akkor áll
módunkban kezelni, ha a lemondás időpontjában veszélyhelyzet van
érvényben és a foglalás 30 napon belüli időpontra szól.
A fenti 30 napos határidőn kívüli lemondás vagy a veszélyhelyzet
megszűnése esetén az általános foglalási feltételeknek megfelelően áll
módunkban a foglalás lemondást kezelni.
Vigyázzon mindenki magára és szeretteire!
Balatonmáriafürdő, 2020.03.15.
Tengerdi Kft.
Tisztelt Vendégeink!
Értesítünk minden kedves Vendégünket, hogy a
vírushelyzet könnyítése következtében a 2020. május 4-e utáni
szobafoglalások COVID-19 vírushelyzetre, mint vis maior okra
alapított lemondását nem áll módunkban elfogadni.
Az üzletek működéséhez minden hatósági
feltételt biztosítani tudunk.
Balatonmáriafürdő, 2020.04.29.
Tengerdi Kft.
Viktor Bor- és Vendégház
Fröccsterasz és Strandgrill Erika